Początki są najtrudniejsze

O mnie słów kilka

Gotowanie było moją pasją już od dawna, dlatego też postanowiłem pójść do szkoły gastronomicznej i zostać kucharzem, no i jakimś cudem udało mi się uzyskać dyplom kucharza. Miałem okazję gotować dla bardzo ważnych osób, w tym dla Prezydenta Bronisława Komorowskiego, polityków czy ludzi kultury. Były to przyjęcia dla nawet 300 osób. Gotowałem na weselach, sylwestrach, bankietach i obiadach. Poznałem przez to wiele potraw z całego świata. Porównując je do naszej kuchni polskiej mogę śmiało stwierdzić, że nie mamy się czego wstydzić. Jest to pierwszy blog, który prowadzę, więc wszelkie błędy musicie mi wybaczyć ;)

Czemu, co i jak?

Co dzieje się w naszym kraju? Coraz więcej ludzi wybiera fastfoody zamiast zjeść pyszny domowy obiad, jednocześnie przestając cieszyć się jedzeniem. A przecież jedzenie to nie tylko czynność fizjologiczna, to przyjemność, bogactwo aromatów, smaków, kolorów i tekstur. Czy tłusty kurczak w panierce może konkurować z pierogiem z chrupiącą skórką? Czy bułka z "burgerem" może konkurować z domowymi burgerami, ręcznie mielonymi bez sztucznych wypychaczy, ze świeżym i soczystym pomidorem i chrupiącą sałatą? NIE! Dlatego też założyłem fanpage Polacy kochają dobre jedzenie. W ciągu trzech miesięcy polubiło nas ponad 700 osób, niezły wynik, tak mi się wydaje... :D To pokazuje, jak dużo w Polsce jest ludzi, którzy są świadomi tego, co jedzą. Mam nadzieję, że niedługo będzie nas więcej, minimum 30 milionów!!! A czym w ogóle jest ten fanpage? Niczym innym, jak skarbnicą przepisów, najlepszych i najpiękniejszych. Wspierajmy pyszne jedzenie, bo przyjemności jakiej dostarcza nie da się niczym zastąpić.

Przepisy

Jak większość blogów o jedzeniu tutaj również będą przepisy, ale nie tylko, chciałbym też dzielić się z Wami moimi przemyśleniami i spostrzeżeniami na temat jedzenia i wszystkiego co jest z nim związane. Co jakiś czas może się też trafić jakiś konkurs lub test produktu czy sprzętu. Najpierw jednak zajmę się wrzucaniem starych zdjęć i przepisów, które robiłem kiedyś, a chciałbym się nimi z Wami podzielić.

Pozdrawiam Was i zapraszam do odwiedzania bloga
Smacznego ;)
Kacper T.

Komentarze