Salsa jabłkowa z brzoskwiniami i pomidorami /Apple tomato and peach salsa

Czy to już lato czy jeszcze wiosna? Temperatury zupełnie nie moje, cóż więc robić? Najlepszym według mnie orzeźwieniem jest szybka, prosta i pyszna salsa jabłkowa z brzoskwiniami i pomidorami. Do tego kolendra lub mięta i delistyczna przekąska gotowa. Koniecznie ze słuszną pajdą chleba wiejskiego chleba ;) Zapraszam

ps
Ktoś mógłby pochwalić mój nowy wygląd bloga :(


Składniki na 4 porcje:
  • 2 jabłka Ligol,
  • 2 brzoskwinie,
  • 1 pomidor,
  • 1 mała szalotka,
  • 2 łyżki miodu,
  • 2 łyżki soku z cytryny,
  • szczypta cynamonu,
  • 3 ziarenka ziela angielskiego,
  • świeża kolendra lub mięta,
  • 4 grube kromki chleba na zakwasie,

Pomidory nacinamy od spodu na krzyż i wkładamy na 30 sekund do wrzątku, wyjmujemy i korzystając z nacięć obieramy je ze skórki. Usuwamy z nich miąższ i kroimy w kostkę. Z jabłek usuwamy gniazda nasienne i razem z brzoskwiniami kroimy je na kostkę tej samej wielkości co pomidory.

Ziarenka ziela angielskiego dokładnie ucieramy w moździerzu i łączymy z resztą przypraw. Dodajemy do nich miód i sok z cytryny. Wszystkie składniki dokładnie ze sobą mieszamy i dodajemy posiekaną kolendrę.

Kromki chleba skrapiamy delikatnie oliwą i kładziemy na rozgrzanej patelni grillowej. Pieczemy z obu stron na rumiano.



Mam nadzieję, że salsa Was nieco ochłodzi i sprawi, że kolejne dni będą bardziej znośne.
Pozdrawiam i życzę smacznego :D
Kacper T. ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Na moim blogu nie ma moderowania komentarzy, czasami zdarza się tak, że system ich nie publikuje. Te wulgarne są usuwane przeze mnie z automatu.